وبلاگ

آشنایی با تابلو ها در پارکینگ

تابلو راهنمایی طبقات یکی از ملزومات ها در ادارات و ساختمان های بزرگ میباشد و برای نشان دادن مسیر به افراد در ساختمان ها استفاده میشود تا از سردرگمی افراد در پیدا کردن اتاق ها و واحد ها جلوگیری کند.

از علائم اضطراری پارکینگ نیز به هنگام وقوع حوادثی مانند : زلزله ، اتش سوزی ، فرو ریختن ساختمان و … استفاده میشود و معمولا به رنگ سبز هستند و در ساختمان های بزرگ و ادارات و بیمارستان ها نصب میگردد تا از اینگونه حوادث جلوگیری کرده و افراد را راهنمایی کنند.

تابلو لایت باکس یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی بوده و میتواند فروش ما را چند برابر کند. پیشرفت تکنولوژی این روزها در صنایع تبلیغات هم بسیار تاثیرگذار بوده است. تکنیک‌های جدید نورپردازی در تابلو لایت‌باکس تبلیغاتی باعث جذابیت بیشتر و استفاده بیشتر از آن شده است.

تابلوهای تبلیغاتی امروزه از جذاب ترین و پرکاربردترین تابلوها هستند که برای کارکردهای مختلف از جمله تابلو راهنما، تابلو تبلیغاتی، تابلو سالنی، تابلو مغازه، تابلو شرکتی، تابلو فروشگاهی و به طور کل تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از تابلوهایی که کاربردهای متفاوتی دارد و بسیار پراستفاده است، تابلو لایت باکس می باشد.

تابلو های فوتولومینست پلکسی از ورق پلکسی ساخته شده است و به خاطر فوتولومینست بودنشان گزینه مناسبی برای ساختمان ها و مجتمع های بزرگ است و در تاریکی نیز از خود بازتاب نور دارد و تابلو های خروج های اضطراری و شماره طبقات فوتولومینست یکی از ملزومات ها برای گرفتن تاییدیه اتش نشانی برای ساختمان ها بوده.

تابلو پلکسی از نوعی پلمیر ساخته شده است و بدلیل شفاف بودن و قابلیت عبور نور بسیار بالا مورد استفاده قرار میگیرد این نوع تابلو ها مقاومت بسیار بالایی در برابر برف ، باد و باران و گرد و خاک دارند و تا 95% درصد قابلیت عبور نور دارند که این مزیت باعث میشود که در تاریکی نیز قابل رویت باشد.

این تابلو ها مناسب فضاهای بیرون هم میباشد و در کسب و کارهای مختلف نیز میتوان از انها استفاده کرد.

تابلو های مغازه ها و تابلو های تبلیغاتی امروزه کاربرد های بسیاری دارند زیرا نشان دهنده برند شما هستند و برداشت اولیه مشتری از کسب و کار شما میباشد

تابلو های تبلیغاتی امروزه پیشرفته زیادی داشته اند و تابلو های پلکسی یکی از بهترین تابلو های تبلیغاتی بوده و قیمت بسیار مناسبی داشته به نسبت دیگر تابلو ها و از زیبایی و کارایی بالایی برخوردار است.

تابلو راهنمایی طبقات برای مشخص کردن واحد ها و طبقات ساختمان بکار میرود و در ساختمان های اداری ، تجاری برای مشخص کردن بخش های مختلف ساختمان و راهنمایی افراد بکار میرود.

امروزه به دلیل بزرگ شدن ساختمان های مسکونی و تجاری پیدا کردن بخش مورد نظر افراد به یک معضل بزرگ تبدیل شده است و در اکثرا مواقع باعث سردرگمی افراد شده و خسته کننده میباشد.

تابلو های راهنمایی ساختمان این مشکل را به اسانی و با هزینه نا چیزی حل کرده است و به همین دلیل این تابلو ها به یک ضرورت در ساختمان های اداری ، تجاری تبدیل شده است.

 

 

به نقل از سایت : https://www.sahandparking.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *