وبلاگ

سرعت گیر در پارکینگ چیست؟

سرعت گیر کاربرد قابل توجهی در محله های مسکونی جهت حفظ ایمنی عابران پیاده، کودکان و افراد سالخورده دارد. قرار دادن سرعتگیر در خیابان های مسکونی می تواند به طور موثری خودروهای دارای سرعت را محدود کند و از جریان آهسته و کنترل شده ترافیک اطمینان حاصل کند. این مورد استفاده به ویژه در نزدیکی مدارس، پارک ها و مناطقی با ترافیک سنگین از اهمیت بالایی برخوردار است.

از سرعت گیر معمولاً در محدوده پارکینگ برای اعمال سرعت کمتر و جلوگیری از تصادفات استفاده می شود. با قرار دادن هدفمند سرعت گیر در نقاط مختلف پارکینگ یا گاراژ ، آنها به عنوان نشانه های بصری برای رانندگان عمل می کنند تا سرعت خود را کاهش دهند و شرایط ایمنی را برای وسایل نقلیه و عابران پیاده افزایش دهند. این برنامه به ویژه در مکان های پارکینگ شلوغ یا شلوغ بسیار مهم است.

و همچنین این محصول در رمپ پارکینگ جهت حل مشکل برخورد زیر ماشین با زمین بطور گسترده ای کاربرد دارد. در اینجا کاربران آن را سرعت گیر رمپ نیز می نامند. نامی جدید که کاربری محصول را نشان می دهد. در پارکینگ البته ، از جداکننده ترافیکی هم بوفور استفاده می شود.

سرعت گیرها اغلب در مناطق تجاری و صنعتی برای تنظیم ترافیک و کنترل سرعت خودرو مستقر می شوند.

این مناطق اغلب شاهد جریان ترافیک سنگین هستند و وجود سرعت گیرها به حفظ سرعت رانندگی ایمن کمک می کند، خطر برخورد را کاهش می دهد و مدیریت ترافیک روان تر را ارتقا می دهد.

سرعت گیرها را می توان به صورت هدفمند در نزدیکی اسکله های بارگیری، ورودی ها یا مناطق مرتفع عابر پیاده برای کارایی بهینه قرار داد. البته در اینجا کله قندی ترافیکی هم کاربرد دارد و پرطرفدار.

سرعت گیرها با کاهش سرعت در اطراف موسسات آموزشی نقش مهمی در حفظ ایمنی این مناطق ایفا می کنند. این مناطق نیازمند اقدامات ایمنی بیشتری برای محافظت از ورود و خروج کودکان از مدرسه هستند.

سرعتگیر را می توان قبل و بعد از عابر پیاده یا نزدیک ورودی مدرسه نصب کرد تا به طور فعال سرعت وسایل نقلیه را کاهش دهد و رویکرد محتاطانه را تشویق کند و ایمنی دانش آموزان و عابران پیاده را تضمین کند.

 

به نقل از سایت :https://www.imenyab.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *